Hirtelen felindulásból meg is írom a történetet. Úgy tűnik a ház elektromos rendszere nem bírja a két fűtőtest-két főzőlap kombót. Ez csak olyan szempontból probléma, hogy a lakásban minden elektromos, a fűtés is. -20 fokban pedig nem jó fűtés nélkül maradni. Edzés után akartam egy jót vacsorázni, és mikor ráadtam a főzőlapra a teljesítményt elsötétült minden. Na sebaj, házibácsi adott biztosítékot, kicserélem, utána finomabb terheléssel próbálkozom. Hát csak cseréltem volna, mert a biztosítékszekrény zárva. Csengetek a házibához, nem nyit ajtót. Elhagyja a számat egy két keresetlen szó, majd erélyesebbb csengetés, semmi eredmény. Bosszankodtam magamban, hogy mi a rákvörös pék#&@-ért kell bezárni a biztosítékszekrényt, és ha zárva van, miért nem kaptam kulcsot. Így hát a telefon fényénél összeszedtem a vacsorának valót, hálózsákot, egyebeket, és bejöttem a melóhelyre. Itt legalább meleg van... Remélem a probléma mihamarabb orvosolva lesz.

 

Update1: A vacsora viszont kiváló lett, sült csirkemell kis kakukkfűvel, párolt brokkoli és mindez megszórva reszelt sajttal és a nagy ijedtségre szisszentettem egy sört is.

Update2: Csak aludnék, ha a norvég fiatalság nem a ház előtt tartana jamboree-t. Hogy járna feléjük egy éhes jegesmedve...

Update3: Újra van áram, és a lakás is csak 15 fokosra hűlt ki.

Szerző: Ungarsk  2010.02.24. 01:52 Szólj hozzá!

Címkék: szopás albérlet áramszünet trondheim

A bejegyzés trackback címe:

https://a-borealis.blog.hu/api/trackback/id/tr431785679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása