Már régóta szerettem volna fényképezni, de csak most volt lehetőségem venni egy gépet. Még hónap elején fektettem be egy kezdő tükörreflexesbe, azóta tanulgatom a kezelését, és afényképezés valamint a photoshop alapjait.

Nikon D3000-es a váz, egy 18-55-ös objektívvel. Akit érdekelnek a technikai részletek, az klikkeljen. Lesz saját vélemény a gépről és képek is a jobbak közül, de egyelőre még csak egyszer volt alkalmam elmenni, és lőni néhány tucatot. Ha pedig valakinek tippje, ötlete, tanácsa van fotózással kapcsolatban, irja csak meg nyugodtan :)

És még egy törtenet: mikor elmentem fotózgatni, egy bácsi megkért, hogy segítsek berakni a tolókocsis feleségét a kocsiba. Közben beszélgettünk egy pár szót, mondtam, hogy magyar vagyok, és mikor végeztünk csak annyit mondott magyarul: köszönöm szépen!

Szerző: Ungarsk  2010.02.17. 01:40 1 komment

Címkék: fotó fényképezés norvégia nikon d3000

A bejegyzés trackback címe:

https://a-borealis.blog.hu/api/trackback/id/tr951765174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slambuc 2010.02.20. 09:27:43

Mindig vedd le a lencsevédőt, ez nagyon fontos.
süti beállítások módosítása